Pogosto zastavljena vprašanja

  • Pri naročilu v skupni vrednosti nad 199 EUR je dostava brezplačna. Pri naročilu v vrednosti 199 EUR ali manj pa je cena dostave 9,9 EUR.
  • Naročene izdelke vam dostavljamo v partnerstvu z logističnim podjetjem GLS.
  • Blago vam bomo dostavili v roku 4–5 delovnih dni od odprave paketa iz našega skladišča.
  • Ko bo vaše naročilo obdelano in bo vaš paket zapustil naše skladišče, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti. V sporočilu boste prejeli tudi sledilno številko, s katero boste svojemu paketu lahko sledili. Stanje naročila lahko preverite tu: https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki
  • Ob prevzemu paketa vas prosimo, da pregledate, v kakšnem stanju je vaša pošiljka. V primeru kakršnihkoli poškodb paket preprosto zavrnite. Prosimo vas, da nas o tem nemudoma obvestite na naš elektronski naslov ali telefonsko številko in skupaj bomo poiskali ustrezno rešitev.

•   Plačilo po povzetju je pri naših strankah najbolj priljubljen in najpogostejši način plačila. Naročeno blago poravnate v gotovini ali s plačilno kartico kar pri dostavljavcu, ki vam paket dostavi.

  • Po prejetju naročila vam bomo poslali številko tekočega računa ter sklic. Blago plačate vnaprej na naš tekoč račun. Po prejetju sredstev vaš paket odpošljemo v najkrajšem možnem času.
  • Če izberete tovrstni način plačila, boste po zaključenem naročilu preusmerjeni na varno spletno plačilno mesto Trustpay, kamor vnesete zahtevane podatke. Po uspešni avtorizaciji plačila vaše naročene izdelke pošljemo na vaš naslov v najkrajšem možnem času.
  • Četudi se vračila ne dogajajo pogosto, vam pri Therese.si zagotavljamo možnost vračila blaga v 30. dneh od dneva nakupa. Če se odločite blago vrniti, vas vljudno prosimo, da nam po elektronski pošti na info@therese.si sporočite številko naročila ter kratko prošnjo za vračilo blaga, in dogovorili se bomo o naslednjih korakih. V primeru vračila vam vrnemo celotno kupnino na vaš tekoči račun v roku največ 14 dni od prejema vrnjenega izdelka.
  • Če se zgodi, da je bil katerikoli izmed teh izdelkov ob dostavi poškodovan, vas prosimo, da nam na elektronski naslov info@therese.si pošljete številko vašega naročila, opis poškodbe izdelka, če je možno tudi fotografijo poškodovanega izdelka, nato pa se bomo dogovorili o naslednjih korakih. Nadomestne dele ali nov izdelek vam bomo poslali dan po prejetju reklamacije, saj si želimo obržati vaše zaupanje in zadovoljstvo pri nakupovanju na Therese.si.
  • Če ste pri prevzemu pošiljke ugotovili, da sta poškodovana tako paket kot tudi sam izdelek, prosimo, da na to opozorite dostavljavca. Svetujemo, da skupaj z dostavljavcem izpolnite reklamacijski obrazec ter poškodbo izdelka tako dokumentirate. Če to ni mogoče, nam pišite na info@therese.si in dogovorili se bomo o nadomestnem izdelku, za poškodovano blago pa bomo poskrbeli mi.
  • V kolikor parfum ni izpostavljen dnevni svetlobi in temperaturam, višjim od 20°C, ga lahko brezskrbno uporabljate tudi do dve leti. Če opazite, da je parfum spremenil barvo (najpogosteje potemni ali pa vonj postane kiselkast oziroma žarek), parfum ni več primeren za uporabo.
  • Na zalogi - Če je izdelek „na zalogi“ to pomeni, da ga imamo v skladišču, pri vas pa je lahko v roku 4 do 5 delovnih dni.
  • Po naročilu - Če je izdelek dobavljiv pod oznako „po naročilu“, ga lahko glede na vaše povpraševanje naročimo ter vam ga dostavimo v največ dveh tednih. Vedno pa se potrudimo, da bi bila čakalna doba čim krajša :)
  • Razprodano - Če je vaš izbran izdelek označen kot „razprodan“ pomeni, da izdelka na žalost ne bomo imeli v kratkem na zalogi, vendar si močno prizadevamo, da artikel spet najde svoje mesto na policah našega skladišča v najkrajšem možnem času.

V skladu z zakonodajo o varstvu potrošnikov ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14-ih dneh prodajalcu sporoči (na elektronski naslov info@therese.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi moral za to navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla, ki ga je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30. dni od poslanega sporočila o odstopu od  pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar gre za naslednje vrste izdelkov:

  • izdelki, izdelani po natančnih navodilih potrošnika ter prilagojeni njegovim osebnim potrebam;
  • izdelki, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, so hitro pokvarljivi ali jim hitro preteče rok uporabe;
  • zapečateni izdelki, neprimerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • kozmetike, (vključno s parfumi), če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil
  • Odstop kupca od pogodbe za izdelke iz kompleta: če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki so del kompleta, lahko za celoten komplet potrošnik zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja izdelek iz kompleta zgolj v primeru stvarne napake ali poškodbe izdelka, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije na izdelek iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Prejeti izdelek mora kupec vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik je hkrati zavezan, da v obvestilu o odstopu posreduje številko naročila, svoje osebne podatke in številko tekočega računa, na katero prodajalec nakaže denar najkasneje v 14-ih dneh od prejema vrnjenega blaga.

 

  • Za nakup na Therese.si morate najprej ustvariti uporabniški račun https://www.therese.si/user/login in se z uporabniškim imenom in geslom prijaviti v sistem. Za zagotavljanje dobre uporabniške izkušnje ter pravilnega delovanja spletni strani morate imeti omogočene piškotke. Kaj so piškotki, si lahko preberete tu https://www.therese.si/cookies. Če ste pozabili svoje geslo, si ga lahko ponastavite tu https://www.therese.si/user/password. Če noben od teh korakov ne pomaga pri uspešni prijavi, nam to nemudoma sporočite na info@therese.si in pomagali vam bomo ponastaviti uporabniški račun.