KategorijaFilter
 
 
 
 

Poštnina in dostava - S kurirsko službo

  • Pri naročilu v skupni vrednosti nad 125 EUR je dostava brezplačna. Pri naročilu v vrednosti 125 EUR ali manj pa je cena dostave 7,9 EUR. Naročene izdelke vam dostavljamo v partnerstvu z logističnim podjetjem GLS.
  • Blago vam bomo dostavili v roku 3–4 delovnih dni od odprave paketa iz našega skladišča. Ko bo vaše naročilo obdelano in bo vaš paket zapustil naše skladišče, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.
  • V sporočilu boste prejeli tudi sledilno številko, s katero boste svojemu paketu lahko sledili. Stanje naročila lahko preverite tu: https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki
  • Ob prevzemu paketa vas prosimo, da pregledate, v kakšnem stanju je vaša pošiljka. V primeru kakršnihkoli poškodb paket preprosto zavrnite. Prosimo vas, da nas o tem nemudoma obvestite na naš elektronski naslov ali telefonsko številko in skupaj bomo poiskali ustrezno rešitev.
 

Plačilo

  • Po povzetju - Plačilo po povzetju je pri naših strankah najbolj priljubljen in najpogostejši način plačila. Naročeno blago poravnate v gotovini ali s plačilno kartico kar pri dostavljavcu, ki vam paket dostavi. Cena pošiljke je 2 euro. 
  • Bančno nakazilo - Po prejetju naročila vam bomo poslali številko tekočega računa Blago plačate vnaprej na naš tekoč račun. Po prejetju sredstev vaš paket odpošljemo v najkrajšem možnem času. Številka bančnega računa:  SK33 0900 0000 0051 1999 3671 / GIBASKBX (Slovenska sporitelna)
  • Plačilna ali kreditna kartica - Če izberete tovrstni način plačila, boste po zaključenem naročilu preusmerjeni na varno spletno plačilno mesto TrustCard/GoPay/PayPal, kamor vnesete zahtevane podatke. Po uspešni avtorizaciji plačila vaše naročene izdelke pošljemo na vaš naslov v najkrajšem možnem času.
 

Reklamacije

  • Toaletna mizica, stoječe ogledalo, škatlica za nakit – če se zgodi, da je bil katerikoli izmed teh izdelkov ob dostavi poškodovan, vas prosimo, da nam na elektronski naslov pošljete številko vašega naročila, opis poškodbe izdelka, če je možno tudi fotografijo poškodovanega izdelka, nato pa se bomo dogovorili o naslednjih korakih. Nadomestne dele ali nov izdelek vam bomo poslali dan po prejetju reklamacije, saj si želimo obržati vaše zaupanje in zadovoljstvo pri nakupovanju na Therese.si.
  • Parfumi – če ste pri prevzemu pošiljke ugotovili, da sta poškodovana tako paket kot tudi sam izdelek, prosimo, da na to opozorite dostavljavca. Svetujemo, da skupaj z dostavljavcem izpolnite reklamacijski obrazec ter poškodbo izdelka tako dokumentirate. Če to ni mogoče, nam pišite na in dogovorili se bomo o nadomestnem izdelku, za poškodovano blago pa bomo poskrbeli mi.
  • Vračilo blaga – četudi se vračila ne dogajajo pogosto, vam pri Therese.si zagotavljamo možnost vračila Če se odločite blago vrniti, vas vljudno prosimo, da nam po elektronski pošti na sporočite številko naročila ter kratko prošnjo za vračilo blaga, in dogovorili se bomo o naslednjih korakih. V primeru vračila vam vrnemo celotno kupnino na vaš tekoči račun v roku največ 14 dni od prejema vrnjenega izdelka.
 

Splošne informacije

  • Zakaj imate razprodane izdelke še vedno v ponudbi? – Nenehno delamo tako na dobavljivosti trenutne ponudbe kot tudi na razširitvi nabora izdelkov, čeprav nekateri izdelki hitreje poidejo oziroma imajo daljšo dobo izdelave.
  • Kako dolga je garancijska doba izdelkov? – Blago, kupljeno v naši spletni trgovini, ima standardno garancijo 24 mesecev.
  • Dostavljate tudi v tujino? – Naročila pošiljamo v Slovenijo, na Slovaško, na Češko, na Madžarsko, Hrvatska, Polska ter v Romunijo.
  • Svoje naročilo sem že oddal/a, a bi želel/a v njem nekaj spremeniti. Je to še možno? – Vsekakor! Če želite v svoji naročilnici karkoli spremeniti, nam svoje želje posredujte na elektronski naslov .
  • Kaj je darilni bon in kako ga pridobim? – Darilni bon je v obliki kode, katero vnesete v naročilnico, naš sistem pa vam nato od končne vsote odšteje znesek darilnega bona. Kodo s popustom prejmete v naših nagradnih igrah oziroma pri ponovnem nakupu na Therese.si.
  • Je v cene izdelkov že vštet DDV? – Da, vse navedene cene so z vštetim DDV-jem.
  • Ali je možno naročiti toaletno mizico ali ogledalo v kakšni drugi barvi ali velikosti? – Žal ne, naročilo pohištva po meri zaenkrat ni mogoče. 
 
 
 
Obiskali ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica
Rabim pomoč?Rabim pomoč?