KategorijaFilter
 
 
 
 

Reklamacije

  • Toaletna mizica, stoječe ogledalo, škatlica za nakit – če se zgodi, da je bil katerikoli izmed teh izdelkov ob dostavi poškodovan, vas prosimo, da nam na elektronski naslov pošljete številko vašega naročila, opis poškodbe izdelka, če je možno tudi fotografijo poškodovanega izdelka, nato pa se bomo dogovorili o naslednjih korakih. Nadomestne dele ali nov izdelek vam bomo poslali dan po prejetju reklamacije, saj si želimo obržati vaše zaupanje in zadovoljstvo pri nakupovanju na Therese.si.
  • Parfumi – če ste pri prevzemu pošiljke ugotovili, da sta poškodovana tako paket kot tudi sam izdelek, prosimo, da na to opozorite dostavljavca. Svetujemo, da skupaj z dostavljavcem izpolnite reklamacijski obrazec ter poškodbo izdelka tako dokumentirate. Če to ni mogoče, nam pišite na in dogovorili se bomo o nadomestnem izdelku, za poškodovano blago pa bomo poskrbeli mi.
  • Vračilo blaga – četudi se vračila ne dogajajo pogosto, vam pri Therese.si zagotavljamo možnost vračila Če se odločite blago vrniti, vas vljudno prosimo, da nam po elektronski pošti na sporočite številko naročila ter kratko prošnjo za vračilo blaga, in dogovorili se bomo o naslednjih korakih. V primeru vračila vam vrnemo celotno kupnino na vaš tekoči račun v roku največ 14 dni od prejema vrnjenega izdelka.
 

Dodaj komentar:

...

Odzovi se na komentar:

... Zrušiť
 
 
Obiskali ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica
Rabim pomoč?Rabim pomoč?