Reklamacije

KategorijaFilter
 
 
 
 
 
Reklamacije

Da bi skrajšali proces reklamacije vas prosimo, da nas takoj po prejetju poškodovanega produkta kontaktirate na elektronski naslov info@therese.si 

V skladu z zakonodajo o varstvu potrošnikov ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v 30-ih dneh prodajalcu sporoči (na elektronski naslov info@therese.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi moral za to navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla, ki ga je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30. dni od poslanega sporočila o odstopu od  pogodbe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar gre za naslednje vrste izdelkov:

  • izdelki, izdelani po natančnih navodilih potrošnika ter prilagojeni njegovim osebnim potrebam;
  • izdelki, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, so hitro pokvarljivi ali jim hitro preteče rok uporabe;
  • zapečateni izdelki, neprimerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • kozmetike, (vključno s parfumi), če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil


Odstop kupca od pogodbe za izdelke iz kompleta: če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki so del kompleta, lahko za celoten komplet potrošnik zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja izdelek iz kompleta zgolj v primeru stvarne napake ali poškodbe izdelka, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije na izdelek iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.


Prejeti izdelek mora kupec vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik je hkrati zavezan, da v obvestilu o odstopu posreduje številko naročila, svoje osebne podatke in številko tekočega računa, na katero prodajalec nakaže denar najkasneje v 30-ih dneh od prejema vrnjenega blaga.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica